Pilates

Po 10 lekcích se budete cítit lépe, po 20 lekcích budete lépe vypadat a po 30 lekcích budete mít nové tělo.

Základním prvkem metody Pilates je uvědomění si činnosti všech svalů při jakékoliv činnosti. Neznamená to jen zvládnout hodinu cvičení, míru obtížnosti jednotlivých cviků, ale koncentraci těla a duše při každé činnosti. Metoda Pilates Vás nemůže opustit opuštěním cvičící místnosti. Musíte si být stále vědomi co a jak děláte.

Pilates je zaměřeno na zvýšení ohebnosti, řízení tělesného uvědomění, správné dýchání, redukci stresu, zvýšení spánkové činnosti. Výsledkem je silné ohebné tělo, s prodlouženými svaly a harmonická osobnost. Všechny pilates pohyby vycházejí z břišních svalů a svalů spodních zad. Jsou vymyšleny tak, aby pracovaly menší svaly, které napomáhají větším svalům a zároveň danou svalovou oblast protáhly. Přestože se jedná o často drobné pohyby, jde o cvičení velmi intenzivní. Pilates je ideální pro všechny, staré či mladé, pro lidi v kondici i bez, stejně tak pro ty s chronickými bolestmi, po úrazu nebo s astma.